Черкасский «ТЕМП» начал производство веломобилейhttp://www.tehnichka.com/index.php?option=com_content&view=article&id=260:cherkasskij-temp-nachal-proizvodstvo-velomobilej&catid=32:priborostroenie&Itemid=168"Новую и уникальную для украинского рынка продукцию – четырехколесный велосипед — начали производить в черкасском ПАО «ТЕМП». Таким образом на заводе решили совместить комфортность автомобиля и преимущества велосипеда.
Это транспортное средство с мускульным приводом сочетает простоту, экономичность и экологичность велосипеда с устойчивостью и комфортом автомобиля. Веломобиль предназначен, как правило, для эксплуатации на дорогах с твердым покрытием – на аллеях парков или санаториев.
– Мы создали этот транспорт по собственной инициативе накануне открытия паркового сезона, – рассказывает ведущий конструктор ОАО «ТЕМП» Александр Ещенко. – Ведь веломобиль предназначен для прогулок по паркам, бульварам, набережным и площадям городов. И полагаем, что заказчиками будут преимущественно муниципальные службы.
В конце апреля новое транспортное средство черкасского производства прошло испытания. На сегодня подготовлены специалисты и налажено заводское оборудование для серийного выпуска веломобилей.
– Сначала были проблемы с комплектующими, – вспоминает Александр Ещенко. – Сейчас часть конструкций веломобиля изготавливаем на нашем предприятии. Отдельные комплектующие получаем из Китая. Эти детали хорошего качества и дешевле аналогичных европейских. А вот рулевое управление позаимствовали у «Таврии»...
Двухместный веломобиль оснащен специальным сиденьем для маленьких детей, что позволит насладиться прогулкой на свежем воздухе всей семье. Кроме этого, конструкция оснащена тентом из влагоотталкивающей ткани, предназначенным для защиты от прямых солнечных лучей и небольших осадков. Также тент выполняет и эстетическую функцию, придавая велосипеду некий экзотический вид."
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WhDYV2FSkAM[/youtube]
Добавлено через 2 минуты 8 секунд:Добавлено через 3 минуты 39 секунд:Розробник танкового обладнання сконструював для Черкас... веломобільhttp://pres-centr.ck.ua/print/news-26128.html"Ще п'ять років тому черкащанин Олександр Єщенко проектував на черкаському приладобудівному заводі спецтехніку – оптичне обладнання для українських танків. Зараз із його розробкою їздять нові українські танки "Оплот".
Нині ж Олександр працює провідним інженером-конструктором на ПАТ "Темп". Останнє його творіння призначене зовсім не для українських танкових військ, а для мирних черкащан.
Проект прогулянкового двомісного велосипеда Олександр Єщенко розробив спільно зі своїми колегами-інженерами.
"Задумка створити такий велосипед прийшла з Італії. Там такі велосипеди здають напрокат для туристичних прогулянок, – розповідає пан Єщенко. - Ми подумали, чому б і нам таке не зробити в нашому місті? У нас також є парки, площі, та ж Долина Троянд. Тому ми вирішили створити такий велосипед для Черкас, а глобально – для України. Я розробив тривимірну модель, а потім разом із колегами зробили креслення і зібрали перший випробувальний зразок. Вже й обкатали його на території заводу. Наш веломобіль – із тентом на два місця, спереду є можливість возити маленьких дітей. У керуванні машина проста: один кермує, а педалі можуть крутити дві людини".
На розробку проекту пішло два з половиною місяці, ще місяць – на збирання. На "Темпі" інженери зварили металоконструкцію, використали велозапчастини різних виробників. Знадобилися навіть автозапчастини.
– Якщо все є під рукою, навіщо вдруге винаходити велосипед? Ось із "Таврії" використали рейку керування кермовим механізмом. Дивилися і китайські автозапчастини, однак деталі вітчизняного виробництва виявилися більш компактними і пристосованими, з надійною конструкцією, – каже пан Олександр.
Мало хто дозволить собі придбати такий веломобіль, адже його оцінна вартість становить близько 12 тисяч гривень. Однак конструктор переконує: розробка може зацікавити міську владу чи приватні організації, щоб придбати кілька таких машин і здавати їх напрокат для черкащан."
Добавлено через 2 минуты 59 секунд:У Черкасах сконструювали веломобільhttp://vikka.ck.ua/ua/news.php?bl=1&pid=6&view=5327 "Винайти велосипед двічі таки можливо, переконані черкаські інженери. Унікальний веломобіль, аналогів якому наразі немає в Україні, колесить на території черкаського заводу «ТЕМП». Черкаські конструктори самі розробили проект велотранспорту та вже встигли його обкатати. Двомісний велосипед згодом може стати популярним сімейним транспортом, кажуть винахідники. У зручності та мобільності велоагрегату переконалися і наші кореспонденти.
Цей двомісний диво-велосипед – допомога в розвитку туристичної галузі Черкас, переконані його розробники. Екологічно чистий, дешевий, мобільний та легкий у керуванні. На ньому зручно їздити будь-де – у парку, сквері, лісі чи набережній. У веломобіля висока обтічність кузова та зручне місце для водія. Крім того, він швидко розганяється та довго котиться за інерцією, навіть проти вітру.
Олександр Єщенко, конструктор-винахідник: «На мою думку, цей автомобіль єдиний на території України. Перший, можна сказати, в такому вигляді зроблений українським підприємством. Тому що мало хто деталі нашого вітчизняного виробника може додуматися використати, як це зробили ми».
Проект прогулянкового велосипеда Олександр Єщенко розробив спільно зі своїми колегами-інженерами. Підгледіли ідею в Європі, кажуть розробники. Адже там давно подібний екотранспорт – не дивина.
Черкаський веломобіль із тентом на два місця, спереду є можливість розмістити маленьких дітей. У керуванні машина проста: один кермує, а педалі крутять удвох.
Олександр Єщенко, конструктор-винахідник: «Можна перевозити двох пасажирів, вагою до 200 кілограмів. Діточок невеликого зросту можна теж спереду саджати. Сам важить близько 80 кілограмів. Швидкість може розвивати до 25 кілометрів на годину».
На розробку проекту витратили три місяці, ще місяць – на збирання. Оцінна вартість велосипеду складає 12 тисяч гривень. Розробники кажуть: модель можна удосконалити та здавати на прокат приїжджим туристам.
Олександр Згіблов, директор ПАТ «ТЕМП»: «Наш виріб можна використовувати і для сім’ї. Також на його базі можна використовувати чотиримісний, шестимісний, де можна такими невеликими компаніями відпочивати в парках, навіть у місті, де є велодоріжки».
У подальших планах заводу «ТЕМП» – налагодити серійний випуск подібних моделей. Згодом місто зможе непогано заробляти на веломобілях, наголошують конструктори."